Kulit Wajah Semakin Cantik Selepas Mengamalkan Set Mengandung Shaklee

10:47 pm Emalin Mohd 0 Comments

TESTIMONI 009 : NAJIHAH RAZALI




Assalammualaikum,
Orang kata bila dewasa kena chicken pox, sakit dia lagi semacam kan. Dan semakin meningkat usia, parut semakin susah nak hilang.
Kena chicken pox semasa mengandung, memang saya tidak fokus langsung untuk baiki kulit, fokus saya memang untuk kesihatan bayi dalam kandungan je.
Memang pasrah la bila rakan ofis ada yang mengejek ' Eeee buruk dah muka dia' Mungkin sekadar bergurau tapi panas juga la telinga masa tu hahahaha.
Lebih malu lagi dengan suami la, muka comot semacam kan. Kena la juga tepek foundation dan bedak sebab malu nya dekat suami. Tapi rimasnya sebab saya ni pulak memang jenis tak berbedak apa lagi foundation. Rasa kulit tak dapat bernafas dan parut pun tak elok-elok juga kan.
Sampai lah satu hari saya ambil gambar dan baru saya perasan yang parut semakin memudar. Bila diterangkan oleh upline saya, rupanya dalam Set Hamil Shaklee pun ada vitamin untuk kulit iaitu ESP, BComplex dan Sustained Release Vita C.



Alhamdulillah seronok sangat rasa. Selepas habis pantang pula, saya tambah Vita E Complex dan suami perasan perubahan kat kulit. Dia kata nampak berseri-seri, kalau tak dulu kulit nampak kusam je. Saya pun perasan yang sama, rasa tona kulit semakin sekata.


Nak dapatkan kulit yang cantik, bukan sahaja perlu jaga dari luar tapi perlu jaga dari dalaman juga. Set Kulit Shaklee memang pilihan saya, lebih sihat dan lebih cantik dengan vitamin semulajadi!
wink emoticon
Teruja dengan cerita beliau? Like cerita beliau di SINI

Jika anda mempunyai masalah yang sama seperti di atas, hubungi:
Pn Emalin Mohd (SMS / Whatsapp)
0192500978

TESTIMONI 009 : NAJIHAH RAZALI Assalammualaikum, Orang kata bila dewasa kena chicken pox, sakit dia lagi semacam kan. Dan se...

0 comments: